de rest van de week! - Reisverslag uit Malta, Malta van Lisa Oldewening - WaarBenJij.nu de rest van de week! - Reisverslag uit Malta, Malta van Lisa Oldewening - WaarBenJij.nu

de rest van de week!

Door: Lais o

Blijf op de hoogte en volg Lisa

28 Augustus 2014 | Malta, Malta

pfoee, dat was mn weekje wel weer! veel indrukken opgedaan..
zo begon school en hebben we een test gedaan en de hand daarvan werden we in klassen ingedeeld! een nadeel of je kunt het ook zien als voordeel;) dat we pas om 15.00 hoeven te beginnen het warmst van de dag dus, maar ach ik ben een oldewening he hahahahahaah
verder gaan we heel veel met de buren om en koken we om de dag voor elkaar! vooral onze turkse buurman kan heel lekker koken! IDEAAL!
vandaag hebben we voor het eerst met zn 5en thuis gegeten en dit is wonderbaarlijk ook goed gegaan geen brandjes of wat dan ook en het smaakte ook nog!
ik voeg nog wel even wat foto's toe..
morgen is een spannende dag, we gaan kennis maken op stage..
we zijn er al een beetje op voorbereid dat het erg heftig gaat worden!!
de mensen worden hier 'weg gestopt'in dat te huis als ze gehandicapt zijn.. ver erg! ik laat jullie morgen weten hoe het was.. lisa gaat optijd slapen! LIEFS

• 28 Augustus 2014 - 21:44

Annelies:

Hey topper
    Succes morgen ook dat gaat goed komen xx

• 28 Augustus 2014 - 21:52

Alie:

Hey lies

Succes morgen met de kennismaking.
    Hoop dat het goed gaat ik hoor het wel.
    Geniet nog maar een beetje van je vrije tijd.
    Dikke kus mama

• 28 Augustus 2014 - 21:58

Harm Pool:

Succes morgen

• 28 Augustus 2014 - 22:21

Corinne:

Succes en sterkte morgen!
    Mus.

• 29 Augustus 2014 - 08:20

Ageeth:

Succes vandaag skat..

• 29 Augustus 2014 - 09:30

Hans Bouwers:

Mooi dat het goed gaat meid m en heel veel succws vandaag met de stage kennesmaking,
    Liefs, Hans!!

• 29 Augustus 2014 - 22:12

Marlies:

Ik wil ook zo'n buurman!

Verslag uit: Malta, Malta

Malta

Ik ga stage lopen voor 11 weken in malta , via hier ga ik jullie op de hoogte houden!