van allesss - Reisverslag uit Malta, Malta van Lisa Oldewening - WaarBenJij.nu van allesss - Reisverslag uit Malta, Malta van Lisa Oldewening - WaarBenJij.nu

van allesss

Door: lais o

Blijf op de hoogte en volg Lisa

14 September 2014 | Malta, Malta

hallodioooooo.

daar was ik weer en jaa ik weet het heeft een tijdje geduurd, maar we hebben het enorm druk.. hahahahahah
ik weet helemaal niet wat als ik laatst heb verteld maar ik begin wel ergens.. we zijn nu een paar keer op stage geweest ik een dag minder want was behoorlijk ziek, maar geen paniek dit is allemaal weer over!
stage is nu wel een stuk leuker, in het begin waren we allemaal niet heel enthousiast want noujaa.. de zorg is zo anders en harder als in nederland.. maaaaaaaar dit had ik al verteld he?! nu gaan we als onze lieve mede collega's pauze houden van 1200 tot 1600 uur helpen bij de activiteiten, super leuk.. verder is mn lieve vriendinnetje babeth aangekomen voor 2 weekjes!! dus gister hadden we een gezellig dagje gepland naar de blue lagoon, dus om half 10 zaten we braaf op de boot op naar de blue lagoon.. maaar daaaaaaaar op die boot sloeg het noodlot toe..
van die hele rare dingen uit de lucht iedereen raakte enorm in paniek.... echt iedereen stond op en vonden het echt niet meer leuk.. nu wij hier 3 weken zitten wisten wij ook niet meer hoe het er uit zag en hoe het heete.. ik heb internet aangezet om te kijken hoe heet heete.. google wist het direct ik typte in ; nederland ...... en wat kwam er te staan? juist.. REGEN!!!!!!! ik kwam er achter dat ik het absoluut niet had gemist.. maargoed toen wij aankwamen bij de blue lagoon als zonnestraaltjes ging natuurlijk de zon weer schijnen!! savonds nog even een leuk feestje geviert en vandaag een chill dagje en morgen weer naar stage!

doeiiiiiiiiii liefs.

• 15 September 2014 - 09:24

Alie:

Hey lies

Jaaaaaa,regen je zou het haast vergeten haha.

Mooi verslag en mooie foto's!!!!!

Succes met de stage deze week

Liefs mama

• 15 September 2014 - 21:11

Marie:

Hey lieve nicht uit.......

Wat fijn dat stage steeds beter gaat. en wat genieten jullie .

Vooral zo .......doorgaan!

Ik ben trots op je hoor!

Liefs, je tantie.

Verslag uit: Malta, Malta

Malta

Ik ga stage lopen voor 11 weken in malta , via hier ga ik jullie op de hoogte houden!