Uhu - Reisverslag uit Malta, Malta van Lisa Oldewening - WaarBenJij.nu Uhu - Reisverslag uit Malta, Malta van Lisa Oldewening - WaarBenJij.nu

Uhu

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

26 September 2014 | Malta, Malta

Hooi!

Omdat ik veel commentaar krijg dat ik hier niks meer opzet, hier maar weer een verslag! Eigenlijk heb ik niet veel nieuws..
Stage gaat nog steeds goed, druk bezig met de opdrachten en prestaties, verder is het weer nog steeds goed.. Het zou nu ongeveer 25 graden of 20 graden ofzo moeten zijn maar het is nog steeds vet warm hier! Maar mij hoor je er niet over klagen!
We zitten al bijna op de helft van onze stage periode, gaat zo snel! Moet straks in nederland weer helemaal wennen ben ik bang.;) vooral oppassn dat ik niet onder de auto kom.. Dit is me hier namelijk al bijna 3 keer gebeurt hah ze rijden hier aan de andere kant, zo appart! Verder heb ik niks.. Saai verslag maar jullie weten wat me bezig houd nu!Dikke kus en uh kmis jullie wel.

  • 26 September 2014 - 17:24

    Mama:

    Ach wat een "rustig"verslag jaaaaa.
    Maar blij dat het allemaal goed gaat.

    Dikke kussssss

  • 27 September 2014 - 12:03

    Hans Bouwers:

    Mooi zeg dat je stage goed gaat ,ben je niet voor niets gegaan, het mooie weer is in nederland bijna over ,
    EEEEENNNNNN????Kiekt uut , niet onder de auto gaon lig,n he ,
    Groetjes en een dikke smok van Hans en Janny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Malta

Malta

Ik ga stage lopen voor 11 weken in malta , via hier ga ik jullie op de hoogte houden!

Recente Reisverslagen:

03 November 2014

aftellen!

22 Oktober 2014

20!!!

19 Oktober 2014

roekoe roekoe

12 Oktober 2014

almost.

04 Oktober 2014

hoiii
Lisa

Mijn naam is Lisa oldewening en ik ga de uitdaging aan om 10 weken stage te gaan lopen in malta! Als jullie het leuk vinden om mij te volgen moeten jullie hier zijn, ik ga proberen om hier zoveel mogelijk op te zetten!

Actief sinds 20 Aug. 2014
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 5242

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 08 November 2014

Malta

Landen bezocht: