Kennismaking op stage - Reisverslag uit Malta, Malta van Lisa Oldewening - WaarBenJij.nu Kennismaking op stage - Reisverslag uit Malta, Malta van Lisa Oldewening - WaarBenJij.nu

Kennismaking op stage

Door: Laisa o

Blijf op de hoogte en volg Lisa

29 Augustus 2014 | Malta, Malta

Nou nou nou.. We hebben kennis gemaakt op stage..wat een fantastische plek! Gelukkig hebben we absoluut niet de verkeerde bus gepakt en hebben we absoluut niet heel malta voor niks gezien en waren we ook absoluut niet te laat bij simon en hebben we ook absoluut niet een dure taxi af hoeven te tikken ... PFFFFFFFFFFFFFFFFFF DRAMA.. Maargoed toen dit alles achter de rug was zijn we opweg naar stage gegaan en hebben we kennis gemaakt! Ik was zo zenuwachtig.. Maar eigenlijk was het nergens voor nodig.. Het ging zo flexibel en leuk! Je hebt er zelfs kindjes en het chille is, we mogen zelf bepalen hoelaat we beginnen ik hou jullie op de hoogte xx

• 29 Augustus 2014 - 14:58

Lisanne Tholen:

He meid!

Wat leuk om zo jou verhalen te lezen.
    Zo te lezen heb je het naar je zin daar.
    Ik wens je nog veel succes en natuurlijk heel veel plezier.

Groetjes Lisanne

Verslag uit: Malta, Malta

Malta

Ik ga stage lopen voor 11 weken in malta , via hier ga ik jullie op de hoogte houden!

03 November 2014

almost.

04 Oktober 2014

hoiii
Lisa

Mijn naam is Lisa oldewening en ik ga de uitdaging aan om 10 weken stage te gaan lopen in malta! Als jullie het leuk vinden om mij te volgen moeten jullie hier zijn, ik ga proberen om hier zoveel mogelijk op te zetten!

Actief sinds 20 Aug. 2014