almost. - Reisverslag uit Malta, Malta van Lisa Oldewening - WaarBenJij.nu almost. - Reisverslag uit Malta, Malta van Lisa Oldewening - WaarBenJij.nu

almost.

Door: Lisa oooooooooooo

Blijf op de hoogte en volg Lisa

12 Oktober 2014 | Malta, Malta

hoi lieve mede landgenoten,

Hier ben ik weeeeeeeeeer.........................................
ik heb echt geen idee wat ik allemaal heb geschreven de vorige keer dus uh als ik wat dubbel vertel mijn excuus.
eigenlijk heb ik niet zo heel veel nieuws.
ik weet niet of al verteld had dat ik naar Valletta ben geweest, maar hier ben ik al heel lang geleden geweest, dus vast wel het was heel erg mooi en oud en vooral WAAARRRUMMM.
gister ben ik voor het eerst naar de golden bay geweest, nou mensen ik wil jullie niet jaloers met mijn foto's die ik straks plaats , maar daar moeten jullie echt een keer heen gewoon op zaterdag heen en zondag terug ofzo zou ik ook wel heel gezellig vinden.. en verder jaa, vandaag hebben we de ouders van alice opgehaald, ook dit was erg gezellig.
morgen weer een nieuwe week stage .. nog 4 weken te gaan .. en ojaaaaaaaa volgende week maandag ben ik jarig. hebben mn ouders toch even geluk dat ik niet thuis ben, want als lisa jarig is is ze net een stuiterbal en nu hebben ze er hier last van, OJAAAAAAAAA nog 1 ding, babeth is weer voor de 2e keer, ze gaat naar curacao maar eerst heeft ze nog even een tussenstop gemaakt in Malta. super lief. en hier hebben we afgelopen donderdag een te gekke avond mee gehad!

KUSSSIE

  • 12 Oktober 2014 - 23:13

    Annelies:

    Hey nog 4 weken die zijn zo om toch.je verjaardag vieren doe ik hier wel met je moeder wij gaan er vast wel 1 of 2 op drinken hoor nog ff genieten en je best doen oke kus en groetjes

  • 13 Oktober 2014 - 08:48

    Alie:

    Hey de laatste loodjes nog ff stuiteren en dan ben je jarig.
    Ik zal de vlag hier wel uithangen.
    Maak er wat moois van en succes nog mijn lieve diva!!!!!


    Xxx mamma

  • 13 Oktober 2014 - 08:48

    Alie:


  • 14 Oktober 2014 - 16:06

    Inge :

    klinkt allemaal supergoed lies geniet er van voor je t weet ben je weer in coev'n!! toppers xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Malta

Malta

Ik ga stage lopen voor 11 weken in malta , via hier ga ik jullie op de hoogte houden!

Recente Reisverslagen:

03 November 2014

aftellen!

22 Oktober 2014

20!!!

19 Oktober 2014

roekoe roekoe

12 Oktober 2014

almost.

04 Oktober 2014

hoiii
Lisa

Mijn naam is Lisa oldewening en ik ga de uitdaging aan om 10 weken stage te gaan lopen in malta! Als jullie het leuk vinden om mij te volgen moeten jullie hier zijn, ik ga proberen om hier zoveel mogelijk op te zetten!

Actief sinds 20 Aug. 2014
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 5267

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 08 November 2014

Malta

Landen bezocht: