roekoe roekoe - Reisverslag uit Malta, Malta van Lisa Oldewening - WaarBenJij.nu roekoe roekoe - Reisverslag uit Malta, Malta van Lisa Oldewening - WaarBenJij.nu

roekoe roekoe

Door: mama

Blijf op de hoogte en volg Lisa

19 Oktober 2014 | Malta, Malta

ken je dat gevoel?
dat je gewoon niks vermoedend in je bed ligt, en je nog half ziek voelt en je besluit om toch nog een dagje thuis te bliven.
alie de poes had mij gevraagd om even te appen of ik thuis bleef of dat ik toch naar stage ging ( HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL VERDACHT) achteraf..
ik zag dat alie de poes om 2.50 uur nog online was geweest en ik zei tegen mn huis genootjes dit is wel erg verdacht he?! hun waren er van overtuigd dat mn ouders kwamen, maar ik durfde het eigenlijk nog niet te geloven en zei neeeeeeeeeeeeeeeeeeee ze komen niet, ze hebben het me uitgelegd waarom niet.
ik maakte een ontbijt en zat dit rustig op te eten. EN TOEN..............................
er werd op de deur geklopt, normaal hebben we allemaal een grote mond van jaaaaaa binnen, maar nu zeiden we allemaal niks.. naar 2 minuten dom kijken zei rosa, oo das vast ginet... melissa liep naar de deur en deed de deur open, en ik hoor ineens OH MY GOD LIEEEEEEEEES! ik kijk om en toen zag ik mn ouders staaan, en liesje was natuurlijk helemaal in shock... de hele dag, ineens was ik weer helemaal beter. na dat k een uur dom voor me uit heb zitten kijken zijn rosa en ik ons maar klaar gaan maken om even dingen te laten zien.
maar mn ouders hadden 'nachtdienst' gehad en gingen dus terug naar hun hotel om even te gaan slapen, savonds zijn wel lekker uiteten geweest papa en mama en hun 2 dochters, haha rosa dus.
super gezellig..
de tweede dag heb ik ze even rustig laten bij tanken.. jaa lief he? jaaa
savonds zijn we maar aan de cocktails gegaan, ook niet heel vervelend...
en gister ben ik naar papa en mama hun hotel heen gegaan en daar mooi aan het zwembad gelegen enzo, en savonds zijn we uit eten geweest met de familie ekkelenkamp want dit was hun laatste avond!
nou dat was het tot nu toe eigenlijk, EN IK VIER VANDAAG MIJN LAATSTE DAG ALS TIENER.................
MORGEN BEN IK DAN ECHT 20! maar vind het nu als een stuk minder erg omdat papa en mama hier zijn.

verder wil ik iedereen even bedanken voor de kaartjes enzo voor mn verjaardag, ik zeg maar zo BETER VEELSTE VROEG ALS NOOIT :D

nou dag mensen en heel veel sterkte in de kou<3 ik geniet nog even 3 weken van 30 graden :D.

xxxxxxxxxxx

  • 19 Oktober 2014 - 15:40

    Inge:

    superleuk lies!!

  • 19 Oktober 2014 - 16:37

    Monique Eggen:

    He meid super dat je ouders er zijn en ik wens je morgen een hele fijne dag alvast van harte gefeliciteerd
    Groeten mij

  • 22 Oktober 2014 - 22:51

    Corinne:

    Wat ben ie toch ook een mutsie.
    Geweldig dat je ouders dit gedaan hebben, had ook niet anders verwacht ... duhu x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Malta

Malta

Ik ga stage lopen voor 11 weken in malta , via hier ga ik jullie op de hoogte houden!

Recente Reisverslagen:

03 November 2014

aftellen!

22 Oktober 2014

20!!!

19 Oktober 2014

roekoe roekoe

12 Oktober 2014

almost.

04 Oktober 2014

hoiii
Lisa

Mijn naam is Lisa oldewening en ik ga de uitdaging aan om 10 weken stage te gaan lopen in malta! Als jullie het leuk vinden om mij te volgen moeten jullie hier zijn, ik ga proberen om hier zoveel mogelijk op te zetten!

Actief sinds 20 Aug. 2014
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 5260

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 08 November 2014

Malta

Landen bezocht: