Deel 2 - Reisverslag uit Malta, Malta van Lisa Oldewening - WaarBenJij.nu Deel 2 - Reisverslag uit Malta, Malta van Lisa Oldewening - WaarBenJij.nu

Deel 2

Door: Asil

Blijf op de hoogte en volg Lisa

24 Augustus 2014 | Malta, Malta

sleutels gekregen en snel kijken ... Spullen in de lift een hokje van 1 bij 1 waar roos helemaal 'claustrofobies' van wordt... Muppet.. Na dat alice en ik 3x op de verkeerde verdiepping zijn geweest en ondertussen al 10 mensen te hadden gesproken dan eindelijk bij ons appartement..
Of moet ik zeggen huis?! Waauw hee ik voeg wel even wat foto's toe..
Gister en vandaag was nog even genieten en morgen gaan we gezellig naar school! Leuk leuk ojaaa.. Gister avond was er ook nog voor 100.000.000 euro de lucht in geknald omdat wij er zijn hoe leuk is dat!?

  • 24 Augustus 2014 - 14:49

    Ageeth:

    Helemaal top!

  • 24 Augustus 2014 - 18:35

    Inge:

    helemaal top geniet ervan dames !!

  • 24 Augustus 2014 - 19:22

    Hans Bouwers:

    Zo als ik begrijp uit je verslag gaat het allemaal goed,ga er lekker van genieten, en doe veel ervaring op , have fun dames,
    Lieve groet, |Hans

  • 24 Augustus 2014 - 22:23

    Marlies Brummel:

    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Veel plezier en groetjes aan de rest.
    Groet,
    Marlies

  • 25 Augustus 2014 - 09:41

    Alie:

    Hey lieve meid,

    Wat toch een mooi verslag wat kum je dat toch goed!!
    Succes vandaag op school ik hoor het wel.

    Lieve groet mama

  • 25 Augustus 2014 - 10:54

    Marjon:

    Wat leuk om zo je ervaringen te lezen. Mooie foto`s. Top hoor daar in Malta. Heel veel succes en natuurlijk heel veel plezier. X

  • 25 Augustus 2014 - 19:42

    Corinne:

    Hai Lisa,
    Leuke foto's, hoop dat het ook leuk was op school vandaag?
    Nogmaals veel plezier!

  • 26 Augustus 2014 - 15:09

    Alie Oldewening:

    Hey lies ik wacht op de volgende reisverslag!
    Ben zo benieuwd.
    Alles oké verder dikke kus je moeder

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Malta

Malta

Ik ga stage lopen voor 11 weken in malta , via hier ga ik jullie op de hoogte houden!

Recente Reisverslagen:

03 November 2014

aftellen!

22 Oktober 2014

20!!!

19 Oktober 2014

roekoe roekoe

12 Oktober 2014

almost.

04 Oktober 2014

hoiii
Lisa

Mijn naam is Lisa oldewening en ik ga de uitdaging aan om 10 weken stage te gaan lopen in malta! Als jullie het leuk vinden om mij te volgen moeten jullie hier zijn, ik ga proberen om hier zoveel mogelijk op te zetten!

Actief sinds 20 Aug. 2014
Verslag gelezen: 355
Totaal aantal bezoekers 5270

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 08 November 2014

Malta

Landen bezocht: